× دارای 15 گرم پروتئین

× دارای 250 واحد کالری

× مناسب برای استفاده زمان تمرین

× افزایش حجم و ریکاوری عضلات

× دارای ویتامین و مواد معدنی

× دارای پروتئین سویا ، روغن کانولا ، امگا 3

× دارای مالتو دکسترین کربوهیدارت راحت هضم

وقتی شما کمبود انرژی داشته باشید قطعا کمبود پروتئین هم پیدا خواهید کرد زیرا زمانی که شما کمبود انرژی داشته دارید بدن به ناچار پروتئین‌ها را می‌سوزاند. بدن نمی‌تواند اسید آمینه‌ها را در خود ذخیره کند بهمین خاطر ما باید از طریق وعده‌های غذایی گوناگون اسید آمینه دریافت کنیم.

یکی از ترکیبات عالی پروتئین نوشیدنی میلاتک مالتو دکسترین است که به عنوان یک کربوهیدرات شناخته شده می‌باشد و در مقایسه با سایر کربوهیدرات‌ها راحت تر هضم می‌شود و تاثیر بیشتری بر روی سلامتی خواهد گذاشت. به جرات می‌توان گفت قند مالتودکسترین سریع‌تر هضم می‌شود و باعث بهبود عملکرد سیستم گوارشی می‌شود.

سویا باعث کاهش کلسترول خون می‌شود و حاوی بسیاری از آنتی اکسیدان‌ها برای پیشگیری بیماری‌های مزمن با استرس، سرطان، قلبی و عروقی و دیابت می‌باشد.

روغن کانولا حاوی کمترین مقدار اسید چرب اشباع  در مقایسه با سایر روغن های گیاهی است این روغن سرشار از ویتامینE  می‌ باشد که با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی می‌تواند در سلامت بدن مؤثر باشد این روغن غنی از اسید چرب اولئیک بوده و باعث کاهش چربی شکمی و بیماریهای قلبی  عروقی می‌شود.

روغن ماهی سرشار از اسیدهای چرب ضروری و ویتامین هایA ,D  بوده و لازم برای بدن و مفید برای حفاظت سلامت قلب است یکی از خواص مهم و اصلی روغن ماهی تنظیم کلسترول خون و پیشگیری از سرطان و بیماری های قلبی و درمان آرتریت و پیشگیری از اختلالات روانی از جمله آلزایمر می باشد. این روغن موجب افزایش و بهبود گردش خون در سطح بدن و به طبع شادابی پوست خواهد شد و مقاومت بدن را در برابر انواع بیماری ها بالا می برد.

نوشیدنی پروتئین میلاتک حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی برای تقویت سیستم ایمنی بدن و رشد و توسعه سلول‌ها می‌باشد. این محصول را تمامی افراد خانواده می‌توانند استفاده کنند و محدودیت سنی برای مصرف وجود ندارد.

 

جهت خرید محصول روی لینک زیر کلیک کنید :

نوشیدنی پروتئین میلاتک