× وزن 1411 گرم

× مکمل ریکاوری عضله

× دارای آمینوشاخه دار Bcaa

× دارای مینرال و ویتامین ریکاوری

×ساخت ایران ، دارای پروانه بهداشت

× تولید شده در 2 طعم شکلات و هلو

× شناسه ثبت بهداشت : 1228173677

مکمل ورزشی دکسترو - یونیک جهت ریکاوری سریع بدن در تمرینات سخت ورزشی طراحی شده است. مسابقات و تمرینات ورزشی ، استرس فوق العاده ای را به همه اندام های بـدن وارد می سازد، در این زمان ذخیره گلیکوژن به اتمام می رسد و ویتامین ها و مواد معدنی ضروری بدن کاهش می یابند. در چنین وضعیتی برقراری تعادل بین تلفات و بازیافت مواد و انرژی بسیار حائز اهمیت است. به ازای هر بار مصرف این مکمل سطوحی از مواد مغذی آزاد می شوند که در ارزیابی های انجام شده میزان ریکاوری بالایی را نشان داده اند.

روش مصرف :

دو پیمانه (94 گرم) از این فرآورده را با 200 میلی لیتر آب یا شیر بدون چربی مخلوط و مصرف نمایید. بهترین مقدار مصرف یک سروینگ در روز می باشد که جهت بازیابی موثر بدن، بلافاصله پس از تمرینات سخت ورزشی مصرف گردد.

ترکیبات :

پروتئین های هیدرولیز شده وی (بتالاکتوگلوبولین،آلفالاکتاآلبومین،گلیکوماکروپپتید،ایمنوگلوبولین،سرم آلبومین ،لاکتوفرین) ، دکستروز، آمینو اسید های زنجیره ای شاخه دار،گلوتامین،ترکیب ویتامین ها و مینرال ها: ویتامینA ، ویتامینD3 ، ویتامین E ، ویتامینC ، ویتامینB1 ، ویتامینB2 ، نیاسین، ویتامینB6 ، ویتامین B12 ، بیوتین، پنتوتنیک اسید، فولیک اسید،سدیم کلراید،پتاسیم کلراید، کلسیم کربنات، منیزیم اکساید، زینک سولفات،طعم دهنده مجاز خوراکی

هشدار:
قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.
دور از دسترس کودکان نگهداری شود. مصرف بیش از حد مجاز این مکمل ، می تواند  مضر باشد.

شرایط نگهداری:
در جای خشک و خنک نگهداری شود. درب محصول پس از هر بار استفاده بخوبی بسته شود. فرآورده مایع آماده برای مصرف در یخچال نگهداری و حداکثر در مدت 24 ساعت مصرف گردد.

جهت خرید محصول روی لینک زیر کلیک کنید:

دکسترو یونیک